Pozycjonowanie w Kielcach

Prowadzisz działalność w internecie? Sprzedajesz produkty lub usług? Sprawdź jak może Ci pomóc SEO

Pozycjonowanie Kielce | Agencja SEO Kielce

Pozycjonowanie Kielce

Wiesz, dlaczego pozycjonowanie jest skuteczne?

Pozycjonowanie to proces ciągłego rozwoju strony, budowania treści, które są w internecie niezwykłą wartością poszukiwaną przez użytkowników. Twoi Klienci szukają Cię w Google! Pozwól się znaleźć, korzystając z usług, jakie Tworzy nasza agencja SEO / SEM / UX z Kielc SEMLife.

 

Pozycjonowanie stron - skuteczność

Skuteczność pozycjonowania stron bierze się z trafności w pozyskiwaniu klientów z internetu. Statystyki mówią jasno, że wynik organiczne są skuteczniejsze.

W wyszukiwarce Google możesz kupić reklamy, które zwykle zajmują nawet 4 pierwsze pozycje, ale ich skuteczność to zaledwie 20% ze wszystkich wyszukiwań.

Natomiast pozostałe 80% skupia się na wynikach spoza reklam Google Ads, a więc pozyskanie klienta to efekt wypracowany przez skuteczne pozycjonowanie strony www, a nie budżety przeznaczone na kampanie reklamowe.

Pozycjonowanie lokalne, globalne, szerokie?

Strategie pozycjonowania różnią się przede wszystkim od branży i typu strony internetowej. Poniżej przedstawię Ci najpopularniejsze typy pozycjonowania stron internetowych, które prowadzą do zwiększenia oglądalności strony, podniesienia sprzedaży, zbudowania wizerunku eksperta dla marki strony.

Rodzaje pozycjonowania lokalne, szerokie, globalne

Pozycjonowanie lokalne Kielce

Google dąży do tego, aby prezentować jak najtrafniejsze wyniki wyszukiwania. Algorytmy wyszukiwarki sortują strony w taki sposób, aby wysoka pozycja tj. TOP3 była zajęta przez najbardziej wartościowe strony. Najbardziej odpowiednią cechą fraz kluczowych jest więc lokalizacja użytkownika. 

Pozycjonowanie lokalne działa więc w taki sposób, aby dostosować wyniki do regionu użytkownika. Szukasz może frazy fryzjer w Google? Albo może innej branży usługowej, gdzie liczy się wizyta stacjonarna? Google podpowie Ci wyniki z regionu, w którym się znajdujesz na podstawie lokalizacji IP urządzenia, bądź GPS.

Pozycjonowania dla konkretnego miasta

Wyniki pozycjonowania na miasto są dzisiaj czymś oczywistym. Wyszukiwanie frazy typu restauracja, fryzjer, dobra kosmetyczka proponują więc witryny np. z Kielc, bo tam akurat lokalizuje Cię wyszukiwarka.

Pozycjonowanie lokalne w Kielcach bardzo zawęża ilość konkurencji, którą musisz pokonać, a więc koszty pozycjonowania są dużo niższe. Wyniki SEO lokalnego również pojawią się znacznie szybciej. Niezbędne będzie jednak zbudowanie treści w oparciu o nazwę miasta gdzie świadczysz usługę.

Pozycjonowanie globalne

Ta strategia pozycjonowania stron skupia się na wynikach bardziej ogólnych, bez lokalizacji czy cech produktów. Konkurencyjność fraz kluczowych w pozycjonowaniu globalnym jest dużo wyższa, ponieważ:

  • ilość stron www, z którymi się mierzymy również bardzo wysoka (np. cała Polska),
  • konkurencja pozycjonuje się od wielu miesięcy lub nawet lat.

Pomimo trudności w pozycjonowaniu fraz globalnych, wiele firm decyduje się na taki krok ze względu na budowanie marki firmy, ogromnej widoczności w Google. W takich przypadkach niezbędne jest pokrycie tematyki branży w możliwie najszerszy sposób, dzięki czemu zyskujemy autorytet dla domeny.

Pozycjonowanie long tail

Ten model pozycjonowania jest dość skomplikowany, ale według statystyk najbardziej opłacalny. Pozycjonowanie długiego ogona (long tail) fraz kluczowych skupia się na wyszukiwaniu niszy, która generuje zamówienia. Wybór fraz kluczowych zwykle oparty jest o narzędzia seo, które dają pozycjonerom informacje na temat statystyk ilości wyszukiwania frazy.

Budowanie fraz kluczowych można rozpocząć od typowania fraz ogólnych i dopisywania do nich atrybutów produktów takich jak kolor, rozmiar, producent czy cech np. długa czarna sukienka wieczorowa.

Long tail (długi ogon) charakteryzuje się tym, że takich fraz kluczowych używają przede wszystkim osoby, które już są zdecydowane na zakup produktu. Następny krok to przekonanie klienta, aby to właśnie w naszym pozycjonowanym sklepie internetowym dokonał zakupu.

Często dostajemy zlecenia pozycjonowanie long tail w Kielcach, ponieważ jako agencja SEO uwielbiamy pozycjonować sklepy internetowe. E-commerce to pole do popisu dla marketingowców internetowych. Skuteczna receptura na podniesienie sprzedaży to optymalizacja strony, rozwój treści i skuteczne pozycjonowanie do TOP3 najpopularniejszych fraz kluczowych.

Pozycjonowanie long tail Kielce
Pozycjonowanie sklepów Kielce

Pozycjonowanie sklepów Kielce

Założenie sklepu internetowego w dzisiejszych czasach może trwać od kilkunastu godzin od rejestracji w popularnych systemach e-commerce takich jak Shoper czy Sky-Shop. Tylko co z tego, jeśli taki sklep internetowy bez reklamy z zewnątrz nigdy nie będzie sprzedawał produktów.

W naszej agencji SEO z Kielc zawsze doradzamy klientom bez doświadczenia w e-commerce, aby budżet na sklep internetowy przeznaczyć na marketing internetowy, natomiast sklep zbudować w Shoper lub na darmowej platformie PrestaShop.

Takie rozwiązanie pozwoli na uruchomienie sklepów ze świetnymi funkcjonalnościami w niskich miesięcznych cenach i promowanie ich w Internecie.

Pozycjonowanie sklepów - content marketing

Każdy właściciel sklepu internetowego powinien postawić przede wszystkim na content — treść na podstronach produktów, kategorii i blogi. To właśnie dobre artykuły, pisane przez copywritera na bazie statystyk, pozwalają zaistnieć w Google, zyskując widoczność strony. Odpowiedni dobór fraz kluczowych w artykule daje niesamowite efekty pozycjonowania danej podstrony. Nawet następnego dnia po opublikowaniu treści mogą one przyciągać odbiorców.

Pisanie i publikowanie treści powinno być dobrze zaplanowane i konsekwentne. Google lubi stale aktualizowane witryny, a użytkownicy lubią wracać do witryn po ciekawe wpisy.

Dobry plan content marketingowy pomoże skutecznie pozycjonować stronę linkami wewnętrznymi, a także wykorzystywać w odpowiednim czasie święta i okazje, gdy sprzedaż może wzrosnąć (sezonowość fraz kluczowych).

Jak pozycjonujemy w Kielcach?

W naszej agencji SEO podczas pozycjonowania liczą się przede wszystkim 3 rzeczy, tzw filary SEO:

  • Optymalizacja strony
  • Content - zawartość witryny
  • Link building - pozyskiwanie linków

Braki w powyższych działaniach SEO osłabiają wyniki pozycjonowania i bardzo często nadrobienie ich inną płaszczyzną staje się wręcz niemożliwe.

Optymalizacja wpływa na szybkość i jakość witryny, content to zawartość czyli to, co chcą zobaczyć użytkownicy Google gdy wybiorą naszą witrynę z TOP10.

Pozyskane linki (najbardziej złożone działanie w pozycjonowaniu) upewniają algorytmy wyszukiwarki, że to właśnie nasza witryna zasługuje na wejście na pierwszą stronę wyszukiwania.

Jeszcze nie zdecydowałeś się na kampanie SEO?

Napisz, do nas pogadamy i przedstawimy Ci nasz punkt widzenia odnośnie Twojej strony.

Optymalizacja stron Kielce

Co można optymalizować pod kątem SEO na stronie internetowej? Tak naprawdę to wszystko. Działania optymalizacyjne witryny nazywamy działaniami on site - czyli wewnątrz witryny. Poniżej przedstawiamy elementy witryny, które przede wszystkim należy optymalizować, aby odnieść sukces w Google.

Optymalizacja stron Kielce

Optymalizacja on site

1. Optymalizacja szybkości strony internetowej
Lubisz czekać? No właśnie, dlatego zacznij optymalizację od szybkości. Zawsze może być lepiej i szybciej. Wolne strony internetowe mają więcej odrzuceń, klienci nie chcą czekać, więc wracają do wyszukiwarki i klikają stronę konkurencji. Tutaj należy przede wszystkim zadbać o skrypt strony oraz wydajny serwer (hosting strony).

2. Optymalizacja funkcjonalności strony

Twoja strona musi być intuicyjna, nie wymyślaj nowego sposobu prezentacji produktów, czy funkcji dodawania do koszyka. Zrób to tak, jak robi większość, ponieważ klienci są przyzwyczajeni do pewnych procedur postępowania i nie chcą się uczyć czegoś nowego tylko dlatego, że trafili na Twoją stronę.

3. Optymalizacja grafik

Duże grafiki (zdjęcia z lustrzanek) mają świetną jakość, ale bardzo dużo zajmują miejsca, przez co mogą obciążać Twoją witrynę. Optymalizacja wielkości grafik to głównie szybkość, jednak warto przyjrzeć się bliżej grafikom publikowanym na naszej stronie internetowej. Chodzi o nazwy plików, atrybuty Alt oraz dane EXIF — wszędzie gdzie tylko możliwe, opisujmy grafiki tekstem. Google lepiej je odczyta, a my możemy się pozycjonować w Google Grafika.

4. Optymalizacja linkowania wewnętrznego

Linkowanie wewnętrzne wpływa na pozycjonowanie, to jest pewne. Google ma ograniczone zasoby na indeksowanie zmian na witrynach, więc roboty muszą decydować, co mają pobrać. Linkując wewnętrznie pomiędzy podstronami, wskazujemy robotom najważniejsze treści w naszej witrynie i budujemy wewnętrzną hierarchię podstron.

Linkowanie wewnętrzne to proces bardzo złożony, warto więc robić go w kontrolowany sposób. Marketing internetowy wymaga od nas planowania wielu działań i na pewno jednym z nich jest linkowanie.

Optymalizacja off site

Działania pozycjonerskie off site to przede wszystkim dbanie o linki przychodzące (zewnętrzne) do naszej witryny. Pozycjoner (Specjalista SEO od linkbuildingu) powinien przede wszystkim zadbać o naturalny profil linków, zgłaszać linki, które wydają się osłabiające pozycje.

Często zdarza się, że nasza optymalizacja stron Kielce musi wyłapywać błędne linki kierujące do naszej witryny i prosić właścicieli źródła linku o to, aby zrobił korektę w swoim tekście.

Działania off site w SEO odznaczają się najwyższą skutecznością w podnoszeniu pozycji.

Optymalizacja off site strony internetowej

Agencja SEO Kielce

Dlaczego warto pozycjonować strony internetowe? Ponieważ liczy się tylko pierwsza strona Google

Jakie CMS pozycjonujemy w Kielcach?

Jako eksperci SEO, nie mamy problemów z odpowiednią optymalizacją i przygotowaniem pozycjonowania dla dowolnego systemu CMS. Jedne narzędzia ułatwiają prace pozycjonerom, inne mogą, jeszcze nie dostrzegać jak istotną rolę dla strony internetowej może odegrać wyszukiwarka.

Marketing internetowy opiera swoje działania na optymalizacji i funkcjonalności stron internetowych, a my jako agencja SEO musimy być biegli w różnych językach skryptowych stron www. Witryny, z którymi zazwyczaj pracujemy, opierają się o popularne systemy zarządzania CMS:

Wordpress - najpopularniejszy system CMS dla stron. Jest to prosty w zarządzaniu system, który niestety pod kątem pozycjonowania ma wiele mankamentów. Jednym z kluczowych jest umieszczanie w kodzie strony skryptów javascript oraz styli witryny. Tutaj bardzo często optymalizujemy również szybkość.

PrestaShop - najpopularniejszy system CMS dla e-commerce. PrestaShop to open source, który rozwija się bardzo prężnie i jest wspierany przez czołowe instytucje świata internetu. Presta ma również oficjalny sklep z dodatkami (płatnymi i bezpłatnymi).

WooCommerce - system e-commerce bazujący na Wordpress. Tak naprawdę jest to rozszerzenie, zmieniające zwykłą stronę internetową w sklep z funkcjonalnościami koszyka, płatności itd.

Ile trwa umowa na pozycjonowanie w Kielcach?

Warto zaznaczyć, że pozycjonowanie to proces ciągły i jeśli dobieramy odpowiednie frazy kluczowe, a strona ma stale potencjał, możemy pozycjonować się skutecznie latami, zwiększając z każdego miesiąca stopę zwrotu z tej inwestycji.

Pierwsza umowa w naszej agencji marketingowej jest na 3 miesiące. Poznajemy sie wzajemnie, planujemy, poprawiamy i zmieniamy, a jeśli Cię przekonamy swoimi działaniami i skutecznością, przedłużamy umowę na kolejny okres.

Jak długo czeka się na efekty pozycjonowania?

Pierwsze większe efekty pozycjonowania zwykle pojawiają się po pierwszych miesiącach. Dlaczego tak się dzieje? Ponieważ czynności wykonywane przez nas muszą być zinterpretowane przez Google, a co nie zawsze udaje się uzyskać wystarczająco szybko.

Efekty pozycjonowania mogą być widoczne już na drugi dzień po zindeksowaniu podstrony przez wyszukiwarkę.

pozycjonowania stron kielce ile może kosztować pozycjonowanie stronek w kielcach

ciekawa agencja seo z kielc pozycjonować strony internetowe ciekawe czy teraz znajdzie pozycjonowanko stronic w internecie pozaosdifasdo asdf  pozycjonowanie stron internetowych 

agencja seo kielce