Pozycjonowanie sklepów Kraków

Jeśli jesteś zainteresowany zwiększeniem przychodu sklepu internetowego z Krakowa, sprawdź, czy widoczność sklepu jest na tyle wysoka w wyszukiwarce Google, aby pokryć statystyki sprzedaży, które Cię interesują.

Pozycjonowanie sklepów internetowych w Krakowie pozwoli osiągać wysokie pozycje w Google pod frazami kluczowymi, które generują nie tylko ruch, ale przede wszystkim sprzedaż produktów. Wysoki wskaźnik CR przedstawia ile wizyt na danej podstronie kończy się sprzedażą - to podstawowa wartość, którą optymalizacja sklepu internetowego powinna zwiększać.

Pozycjonowanie sklepu internetowego Kraków

Skuteczne pozycjonowanie sklepu internetowego opiera się głównie na zwiększaniu widoczność sklepu internetowego. Dobieramy słowa kluczowe, które są trafne pod kątem sprzedawanych produktów (najlepsza marża, największa ilość, bestsellery, outlet), oraz szybkość wejścia w TOP3 Google.

 

Ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego?

Koszty pozycjonowania w Krakowie są elastyczne. Jeśli prowadzisz sklep internetowy, którego ilość produków i kategorii można zliczać w setkach, budżet musi być odpowiednio duży, aby prowadzić strategiczny content marketing.

Branża sklepu internetowego jest również istotna. Większa konkurencja, której staż SEO jest na dużo wyższym poziomie niż Twojego sklepu internetowego, zmusza nas do skuteczniejszego działania, czyli przepracowania większej ilości godzin.

Jak bardzo skomplikowane jest pozycjonowanie sklepów internetowych Kraków, dowiemy się dopiero po przeprowadzeniu audytu SEO Twojej witryny. Dowiemy się wtedy o takich czynnikach rankingowych jak:

  • trudności branży
  • jakości pozycjonowania wykonanego wcześniej
  • ilości produktów, kategorii do opisania
  • szybkości i optymalizacji sklepu internetowego

Im lepiej wypada Twój sklep internetowy, tym lepszej ceny możesz się spodziewać.

Strategia pozycjonowania sklepu internetowego

Najpopularniejsze frazy kluczowe w Google często nie prowadzą do najwyższego współczynnika konwersji (CR). Dlaczego tak się dzieje? Wpisując frazę kluczową jak czerwone buty, otrzymujesz wszystkie możliwe sklepy internetowe, które mają trampki, szpilki, a nawet buty do biegania. Pozycjonowanie takiej frazy jest bardzo ciężkie i TOP3 trudne do osiągnięcia, jednak może generować ogromny ruch. Jednak nie znasz intencji klienta, nie wiesz, czy chodzi o szpilki, czy trampki stąd sprzedaż do kosztów SEO może nie być adekwatna.

Lepsze jest pozycjonowanie sklepów pod frazy long tail - czyli słowa kluczowe bardzo szczegółowe, odnoszące się do konkretnych produktów w sklepie internetowym. Sprzedaż rośnie, faktury od agencji SEO stosunkowo niskie, a więc inwestowanie w usługi SEO sklepu internetowego jest rentowne.

Optymalizacja sklepu internetowego Kraków

Możesz mieć najlepsze ceny produktów, a mimo to nie sprzedajesz? Pozycje sklepów są istotne, ale dlaczego odwiedzający Cię klienci nie dokonują zakupów?

Optymalizacja sklepu internetowego jest tutaj najważniejsza. Szybkość, bezpieczeństwo, intuicyjna obsługa, która przyciąga klientów. To jest możliwe jeśli zrobisz dobrą optymalizację sklepu internetowego.

Zadbaj o szybkość, wygeneruj miniaturki produktów dostosowane do nowoczesnych formatów i rozmiaru w przeglądarce internetowej. Szybkość jest kluczowa, dla osób w dzisiejszym świecie.

Narzędzia SEO używane do pozycjonowania sklepu internetowego

Aby pozycjonować sklep internetowy trzeba korzystać z popularnych narzędzi SEO i SEM, które podpowiadają jakie czynniki wpływają na SERP wyszukiwarki google.

Jednym z czołowych narzędzi jest Google Search Console. Od tego narzędzia warto zacząć pozycjonowanie sklepu internetowego. Zdobędziesz statystyki fraz kluczowych, a to w przypadku sklepów internetowych jest wręcz kluczowe. GSC to również świetne miejsce do obserwowania jak efekty pozycjonowania sklepu internetowego przekładają się na wzrost pozycji i wyświetleń. Skuteczność content marketingu podnosi w rankingu poszczególne podstrony. W procesie pozycjonowania sklepu www statystyki są najważniejsze.