Jeśli chcesz zająć wyższą pozycję w wyszukiwarce Google, warto zastanowić się, w jaki sposób Twój konkurent był w stanie się tam znaleźć. Może to wynikać z tego, że mają lepszy produkt niż Ty lub dlatego, że zaangażowali się bardziej w marketing internetowy?
Aby pozycjonować swoją stronę w Google i wyświetlać się na górze pierwszej strony wyników wyszukiwania, zadbaj przede wszystkim o linki zarówno te wewnętrzne jak i zewnętrzne (przychodzące).
Treść Twojej witryny to najważniejszy czynnik, który zadecyduje o Twoim sukcesie. Jeśli masz witrynę, która nie ma dobrej treści i nie może objąć wszystkich aspektów danego tematu, trudno będzie wejść do TOP10 nawet z linkami z najpopularniejszych portali w Polsce.
Audyt SEO strony www pozwoli na skontrolowanie strony pod kątem użyteczności w wyszukiwarce. Znajdziesz błędy, które należy niezwłocznie poprawić, a także podpowiedź co poprawi Twoja pozycję.
Linki zwrotne są niezbędne dla SEO, ponieważ mogą poprawić widoczność witryny i poprawić jej ranking. Im więcej masz dobrych linków, tym wyżej Twoja witryna będzie umieszczana w wynikach wyszukiwania.
Gdy klikniesz link do artykułu w tekście, chcesz przejść do tego samego tego samego tematu, a nie gdzie indziej. Chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat i zgłębić go lub szukasz więcej informacji na temat swojej obecnej sytuacji?
Łączenie jednej strony z drugą to konkretny głos na najlepszą stronę na dany temat. Wynikiem tego są zmienione rankingi wyszukiwarek pod wybranymi słowami kluczowymi