Linki zewnętrzne / przychodzące

Co jest najważniejsze w pozycjonowaniu stron internetowych?

Jeśli chcesz zająć wyższą pozycję w wyszukiwarce Google, warto zastanowić się, w jaki sposób Twój konkurent był w stanie się tam znaleźć. Może to wynikać z tego, że mają lepszy produkt niż Ty lub dlatego, że zaangażowali się bardziej w marketing internetowy?

Aby pozycjonować swoją stronę w Google i wyświetlać się na górze pierwszej strony wyników wyszukiwania, zadbaj przede wszystkim o linki zarówno te wewnętrzne jak i zewnętrzne (przychodzące).

Linki nie działają jeśli nie masz treści

Treść Twojej witryny to najważniejszy czynnik, który zadecyduje o Twoim sukcesie. Jeśli masz witrynę, która nie ma dobrej treści i nie może objąć wszystkich aspektów danego tematu, trudno będzie wejść do TOP10 nawet z linkami z najpopularniejszych portali w Polsce.

Zacznij od audytu strony

Audyt SEO strony www pozwoli na skontrolowanie strony pod kątem użyteczności w wyszukiwarce. Znajdziesz błędy, które należy niezwłocznie poprawić, a także podpowiedź co poprawi Twoja pozycję.

Dlaczego linki zewnętrzne pozycjonują strony?

Linki zwrotne są niezbędne dla SEO, ponieważ mogą poprawić widoczność witryny i poprawić jej ranking. Im więcej masz dobrych linków, tym wyżej Twoja witryna będzie umieszczana w wynikach wyszukiwania. To szczególnie istotne w przypadku np. pozycjonowania restauracji lub innej lokalnej firmy, której pozycja w wyszukiwarce ma kluczowe znaczenie dla potencjalnych i lokalnych Klientów.

Gdy klikniesz link do artykułu w tekście, chcesz przejść do tego samego tego samego tematu, a nie gdzie indziej. Chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat i zgłębić go lub szukasz więcej informacji na temat swojej obecnej sytuacji?

Łączenie jednej strony z drugą to konkretny głos na najlepszą stronę na dany temat. Wynikiem tego są zmienione rankingi wyszukiwarek pod wybranymi słowami kluczowymi