Google Trends to narzędzie, które pozwala sprawdzić popularność wyszukiwania danego słowa lub frazy w internecie. Pokazuje, jak często dane słowo lub fraza była wyszukiwana na przestrzeni czasu na platformie Google. Możesz użyć Google Trends, aby dowiedzieć się, jak zmieniała się popularność danego słowa lub frazy w ciągu ostatnich kilku lat, lub porównać popularność kilku różnych słów. Google Trends może być przydatne dla osób, które chcą sprawdzić, jakie tematy są aktualnie popularne w internecie lub chcą lepiej zrozumieć, co ludzie wyszukują w internecie. Narzędzie to jest dostępne za darmo i można je używać bez konieczności rejestracji.
Google Trends może być przydatne dla copywritera, ponieważ pozwala ono sprawdzić popularność danego słowa lub frazy w internecie. Może to być pomocne przy tworzeniu treści, ponieważ pokazuje, jakie tematy są obecnie popularne i interesujące dla użytkowników oraz podczas tworzenia reklam, ponieważ pozwala ono zrozumieć, jakie słowa lub frazy są najczęściej wyszukiwane przez odbiorców i mogą być dobrym wyborem do użycia w reklamie.
Aby rozpocząć korzystanie z Google Trends, należy wykonać następujące kroki: