Co to jest SEM?

SEM - marketing w wyszukiwarkach - to skomplikowana usługa realizowana w celu zwiększenia zasięgu na stronach wyników wyszukiwania, co pozwala znaleźć witrynę w pierwszym zestawie wyników.

Ta forma marketingu jest często bardzo skuteczną formą reklamy internetowej, która szybko zapytuje i zbiera informacje od widzów.

Najlepsze, na co można liczyć, to pozycja na szczycie wyników wyszukiwania. Dzięki temu strona internetowa jest widoczna, co z kolei zamienia odwiedzających w klientów i zwiększa przychody.

 

PPC - Pay Per Click

PPC (ang. Pay Per Click) Płatne wyniki wyszukiwania to forma reklamy, w której płacisz Google za wyświetlanie reklam osobom, które szukają produktów i usług takich jak Twoje. Są wyświetlane na górze i/lub na dole wyników wyszukiwania.

Kampanie PPC to skuteczny sposób na reklamę produktów lub usług firmy. Strony internetowe, takie jak Google Adwords i Facebook Ads, dają użytkownikom możliwość zakupu powierzchni reklamowej na swoich stronach internetowych, dzięki czemu są w stanie dotrzeć do dużej liczby odbiorców, a koszt reklamy często zależy od liczby kliknięć, które otrzymuje reklama.

SEO a PPC

Kampanie reklamowe mogą dobrze ze sobą współpracować, ale są również niezależne od siebie, ponieważ znajduje się w wyszukiwarce Google, a pozycjonowanie znajduje się na stronie.

Wyniki organiczne i płatne stanowią odrębne sekcje i nic nie stoi na przeszkodzie, aby być wysoko zarówno w reklamach, jak i zajmować ścisłe TOP 3 w wynikach organicznych.

Wyszukiwanie organiczne staje się coraz bardziej konkurencyjne wraz z rozwojem Internetu i nowymi firmami. To powoduje, że wiele osób ma pytania „Jak mogę znaleźć się zarówno w TOP 3 w wynikach organicznych, jak i wysoko w reklamach?” Odpowiedź jest prosta: zacznij korzystać z usługi agencji marketingowej!